مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


رویش چشمگیر اسمارت فون ها در سال های اخیر طراحی اپلیکیشن در مشهد سبب به ارتقاء 52.2 درصدی ترافیک صفحه های اینترنت در گوشی گردیده‌است.


با روی عمل داخل شدن اسمارت فون های متنوع با بها های مقرون به صرفه، تعلق ما به اسمارت فون ها بیش تر از پیش گردیده و از این رو گسترش دهندگان در تعیین نرم افزار های نیتیو و هایبرید پاره ای در گیر سردرگمی می گردند.

اهمیت رابط و تجربه کاربری در گسترش نرم افزار های گوشی

مشتری یک کدام از جوانب اصلی از مراحل گسترش نرم افزار محسوب می‌شود و پیش از تصمیم گیری در رابطه پلتفرم گزینه به کار گیری، می بایست مشتری را مد لحاظ قرار دهید.

مشتری شما اهمیت چندانی به تکنولوژی و پلتفرمی که برای تشکیل داد نرم افزار گزینه به کار گیری قرار دادید، نمیکند.

آنچه برای مشتری اصلی میباشد، کاری میباشد که نرم افزار تان برایش ایفا می دهد. با این اوصاف میتوان ذکر داشت که رابط و تجربه کاربری مهمترین جنبه از نرم افزار میباشند که برای یوزرها نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

در‌حالتی که نرم افزار شما باگ و مشگلی داشته باشد، 79 درصد از مشتریان پس از اولی به کارگیری، آن را یک یا این که دو توشه دیگر نیز آزمون میکنند، این در حالی میباشد که 16 درصد از یوزرها بیش تر از دو توشه سعی نمی کنند و شانس مجدد ای به نرم افزار نمیدهند و آن را از روی تلفن همراه شان منزه میکنند.

یک نگاه اجمالی به نرم افزار های نیتیو و هایبرید

نرم افزار نیتیو اپلیکیشنی میباشد که برای جاری ساختن در یک پلتفرم یا این که دستگاه خاص مانند اندروید، آی وی اس، بلک بری یا این که ویندوز پباده سازی و ایجاد شده است.

نرم افزار نیتیو برای یک پلتفرم تلفن همراه خاص کدنویسی و ساخته میگردد و از لهجه نرم‌افزار نویسی نیتیو نیز برای ایجاد کرد آن به کار گیری می‌شود:

آی وی اس (Objective-C و سوئیفت)
اندروید (جاوا و کاتلین)
ویندوز فون (سی شارپ)
بسط دهندگان بایستی شیوه نامه ها و مقررات خاص هرکدام از پلتفرم ها را رعایت کرده و تایپوگرافی، استایل های گرافیکی، جسچرها، افکت های بصری و ... را با اعتنا به‌این اصول پیاده سازی نمایند.

 


بسط نرم افزار هایبرید

نرم افزار هایبرید اپلیکیشنی میباشد که یک توشه ساخته و کدنویسی می‌شود و برای انجام روی یک‌سری پلتفرم مانند آی وی اس، اندروید و ویندوز فون قابل استعمال میباشد.

نرم افزار های هایبرید در واقعیت ترکیبی از نرم افزار های نیتیو و اینترنت نرم افزار ها می باشند و یک نرم افزار واحد می باشند که بر روی موبایل های آیفون، اندروید و ویندوز فون به نیکی فعالیت میکنند.

تلاش ظاهری این نرم افزار ها مانند نرم افزار های نیتیو میباشد، البته در واقع با به کار گیری از وبسایتی اعمال میگردند که با به کارگیری از HTML ،CSS و Javascript تشکیل‌شده اند. نرم افزار یک نرم‌افزار بر طبق اینترنت میباشد که به طور نرم افزار نیتیو اکران داده گردیده و به hardware تلفن همراه متصل می شود.

مزایای گسترش نرم افزار نیتیو

اجرای قابل انعطاف و جاری

در بسط نرم افزار نیتیو می بایست برای هرمورد از گویش های نرم‌افزار نویسی منحصر سیستم برهان های موردنظرتان، کدنویسی نمایید.

از این رو ورژن های زیادی از یک نرم افزار داریم که برای هرمورد از پلتفرم ها درست شده اند. ازآنجاکه هر ورژن برای پلتفرم خاصی درست شده، به نرمی و به طور جاری روی آن انجام می‌شود.

سرعت

ازآنجاکه نرم افزار برای سیستم دلیل آی وی اس و اندروید با صرفه گردیده، از نظر سرعت و سعی نتیجه ها بهتری را از خویش به اکران می‌گذارد.

در ایجاد کرد و گسترش نرم افزار های نیتیو، موردها زیادی از قبیل مصرف باتری و یاد مد حیث قرار داده میگردد. پیاده سازی جسچرهای گوناگون در نرم افزار های نیتیو نیز بی آلایش خیس و ریلکس خیس میباشد.

تجربه کاربری

نرم افزار تلفن همراه بایستی به طوری ساخته خواهد شد که استفاده کننده در او‌لین به کار گیری از آن، حذفش نکند، به عبارت دیگر بایستی نرم افزار با نیازمندی ها و انتظارات یوزرها مطابقت داشته باشد.

نرم افزار های نیتیو از این نظر کوشش بهتری را به اکران می‌گذارند و از حیث اسکرول، تشخیص جسچرهای متفاوت، افکت ها و برنامه خردسالان ها و ... بهتر پیاده سازی گردیده اند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 290 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 16:51

 

سرعت نرم‌افزار برای شما چقدر اصلی طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد؟

دوست دارید نرم افزار شما چقدر کیفیت تجربه کاربری را در لحاظ بگیرد؟

چه خصوصیت هایی برای نرم افزار شما اصلی میباشد؟

امکان پاسخگویی سریع مد لحاظ شماست یا این که خیر ؟

آیا هزینه می بایست شیوه توسعه و گسترش شما‌را انتخاب نماید؟

و…

در غایت هر ساختار اپلیکیشنی را گزینش می‌کنید می بایست این مشخصات را مد حیث داشته باشید:

 

زیرساخت های API شما بایستی به محتوای و سرویس ها شما دسترسی آسوده و مطمئن داشته باشند.

یک نرم افزار نباید همچون سازی وبسایت شما باشد، بلکه گسترش اسم تجاری شما میباشد.

مدام درکی از انتظارات و رفتارهای یوزرها خویش داشته باشید و با تغییر و تحول تقاضاهای بازار خویش را مطابقت نمائید.

به صورت خلاصه ، تعیین نحوه گسترش نباید صرفا از روش هزینه رقم بخورد. تجربه کاربری بایستی دلیل مهم باشد که به شما یاری می نماید درباره ی ساختن اینترنت ، نرم افزار ساکن یا این که ترکیبی تصمیم بگیرید.

 

از جمله اگرچه یک نرم افزار هیبریدی ممکن میباشد مخارج کمتری داشته باشد، البته این نوع نرم افزار ها بیشتر در معرض گونه های می‌باشند که در غایت می‌توانند هزینه بیشتری برای شما داشته باشند. به همین ترتیب ، ممکن میباشد نرم افزار های اینترنت به اندازه اپلیکیشن های مستقر گران نباشند، البته بسته به هدف ها شغلی و کارایی موردنیاز شما ، یک اپلیکیشن اینترنت ممکن میباشد انتظارات مخاطب از تجربه را برآورده نکند.

 

در غایت در‌حالتی که می‌خواهید خودتان نرم افزار نویسی فرمائید، اساسی میباشد که با یک کمپانی گسترش نرم افزار کارشناس در مورد پباده سازی و توسعه و گسترش منحصر پلت فرم فعالیت فرمائید یا این که موزش ملاحظه کنید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 418 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 22:52


آیا شما مالک و یا این که رئیس هتل میباشید؟ و یا این که شاید در درحال حاضر طرح  طراحی اپلیکیشن در مشهد  ریزی برای استارت بیزنس هتلداری میباشید. در‌این‌حالت‌، شما نیاز به داده ها بی نقص در امر پباده سازی نرم افزار برای هتل دارید و نوشته ی علمی ما برای نیازهای شما بسیار اثر گذار میباشد. ما قصد داریم به شما توضیح دهیم که چه‌طور سودآوری و سعی بیزنس خویش را از روش پباده سازی نرم افزار به حداکثر برسانید. هریک از هتل های بایستی یک نرم افزار داشته باشد! چرا اینقدر اهمیت داراست و ویژگیهای بایستی داشته باشد؟ در‌این نوشته‌ی علمی، شما جواب های دقیقی بدین سوالهای اساسی پیدا خواهید کرد.

نرم افزار های تلفن همراه در هم اکنون تسخیر عالم می‌باشند!

 

تجارت هتلداری یک دور و اطراف بسیار رقابتی میباشد و کسب رده خوب درین رقابت بسیار مشقت بار میباشد. شما بایستی از تک تک منابع ممکن و در دسترس چهت نیل به‌این مقصود به کارگیری فرمائید و پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه برای صنعت هتلداری یکی آنان میباشد. دنیای ما روز آپ دیت بیشتر به گوشی متعلق می گردد و هر هر که می‌خواهد برنده گردد می بایست طبق پایانی تغییرات پیش برود. امروزه داشتن یک تارنما حتما کفاف نمیدهد!

ولی در آغاز، بیایید فهمید که چرا و چه‌طور پباده سازی نرم افزار برای هتل قادر است برای شما و مهمانان هتل موءثر باشد.

چرا پباده سازی نرم افزار هتل برای بازدید کنندگان هتل اثرگذار میباشد؟

مزیت اساسی نرم افزار ها بدیهی میباشد، هرچند این بدیهی بودن از اهمیت آن معدود نمی نماید.یوزرها میتوانند فقط با داشتم یک تلفن همراه گوشی در یک دقیقه یک اتاق در هتل شما رزرو نمایند و یا این که سرویس ها مایحتاج خویش را پیدا نمایند سوای اینکه نیازی به داشتن رایانه و تبلت باشد.

ممکن میباشد این پرسش در ذهنیت شما تولید گردد که: "آیا داشتن ورژن تلفن همراه تارنما کافی میباشد؟"

ما جواب میدهیم: در‌صورتی‌که میخواهید همه یوزرها را پوشش دهید، گوشی وبسایت کفایت نمیکند. در واقع داشتن یک تلفن همراه وبسایت فارغ از یک داشتن نرم افزار برای هتل منسوخ گردیده‌است. به این ترتیب، در شرایطی‌که شما نمیخواهید به تاریخ بپیوندید، با فرصت جنبش فرمایید!

با این اکنون، جزئیات کوچک ولی بسیار ضروری وجود داراست که می بایست در حیث گرفته شوند. نرم افزار هتل ها برای یوزرها موثر میباشد، در صورتی با اعتنا به نیازهای امروزی یوزرها پباده سازی گردیده باشد و طیف وسیعی از تجهیزات را که در یک وبسایت قابل انجام نیستند را ارائه دهد. در نوشته‌ی‌علمی ما به شما این قضیه را تماما فراگیری خوا هیم بخشید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 23:22


سال‌های وقتگیر، گسترش دهندگان و عده ای که در صنعت برنامه تلفن همراه  طراحی اپلیکیشن در مشهد  عمل می‌کردند بر رمز موضوعی به تعارض شدیدی برخورده بودند. این مورد مسأله‌ی پایانی در تکنولوژی توسعه و گسترش نرم‌افزار میباشد.

کدام‌یک بهتر میباشد؟ تجربه اینترنت تلفن همراه یا این که نرم افزار‌های گوشی؟

پاسخ ما این میباشد: نرم افزار‌های گوشی بهترند. البته با همگی اینها، اکنون ما یک مورد‌ی تازه داریم که از هردوی تکنولوژی مرور اینترنت و نرم افزار تلفن همراه به کارگیری می‌نماید. بدین تکنولوژی، اپلیکیشن توسعه یافته‌ی اینترنت Progressive Web App، یا این که به اختصار PWA می گویند.

سود مند شدن از یک اپ توسعه یافته‌ی اینترنت به بهبود تجربه کاربری یاری می‌نماید، و به همین عامل میباشد که‌این تکنولوژی مورد اصلی بعدی در صنعت بلاک‌چین میباشد. ولی ازآنجاکه این تکنولوژی بسیار تازه میباشد، خیلی از عموم در رابطه طریق کارکرد آن سوالاتی دارا‌هستند. ممکن میباشد بعضا از شما هم چیزهایی در رابطه برنامه‌های توسعه یافته اینترنت شنیده‌ باشید، البته از اینکه برای موقیت شما شایسته ترین آیتم میباشد، مطمئن نباشید.

خوشبختانه، ما اینجا هستیم که به شما امداد کنیم. بعنوان کارشناسان درین تکنولوژی و در صنعت اپلیکیشن‌ها، آنچه را نیاز میباشد در رابطه PWAها بدانید به شما توضیح خوا‌هیم بخشید. همینطور در رابطه اینکه چرا PWAها این‌قدر در یک سری سال قبل محبوبیت یافته‌اند حرف خوا هیم کرد. این‌‌ها مفاهیمی میباشد که می بایست بدانید.

PWA چه است؟
بیایید با مبانی آغاز کنیم. یک نرم افزار توسعه یافته اینترنت چه میباشد؟

بطور خلاصه، یک PWA المان‌های پباده سازی را در کنار دیگر تکنولوژی‌ها و امکان‌هایی که معمولاً بیشتر با نرم‌افزار‌ها رابطه دارااست تا یک مرورگر تلفن همراه، قرار می دهد. به همین خیال و خاطر این اپ احساس یک برنامه گوشی را به مخاطب میدهد، ولی با یک مرورگر گوشی انجام شد‌ه‌است.

برهان اینکه این تکنولوژی این قدر خوب میباشد این میباشد که به کاربرانی که در درحال حاضر گذار در تارنما گوشی شما میباشند، قابلیت لذت بردن از تجربه‌شان را می دهد، صحیح انگار که دارا هستند از یک اپلیکیشن به کار گیری می‌نمایند.

پیش‌خیس گفتیم که‌این مفهومی نسبتاً نو میباشد. اصطلاح اپلیکیشن توسعه یافته اینترنت تا پیش از سال 2015 رسما بر این تکنولوژی اسم‌گذاری نشده بود. چندین خصوصیت خاص وجود دارااست که در همگی PWAها مشترک میباشد.

 

برای اشخاص تازه کار، این نرم‌افزار‌ها می بایست پیشرونده باشند، و به همین استدلال نام آن را توسعه یافته نهاده‌اند. این یعنی برای هر کاربری فعالیت می‌نماید، و فرقی ندارد چه نوع دستگاه یا این که پلتفرمی به کارگیری می‌نمایند. PWAها پذیرا میباشند. پس ‌می توانند در همگی گونه های، مثل تلفن همراه‌های گوشی، تبلت‌ها، یا این که کامپیوترهای رومیزی مکان بگیرند. آن ها از نگاه اتصال به صورت جداگانه فعالیت می‌نمایند، یعنی پرسنل خدمت میتوانند آنرا به صورت آفلاین یا این که حتی بر روی کانال‌هایی با اتصال نادر‌کیفیت وب، فعال سازی نمایند. در خصوص این مضمون‌ بعدا به تفصیل گفت و گو خوا هیم کرد.
PWAها ظواهر و حسی مشابه نرم افزار‌های گوشی دارا‌هستند. این دربرگیرنده مجموع ناوبری‌ها و تعاملات نیز میگردد.
PWAها همینطور برای به کار گیری امن میباشند. این به‌این انگیزه میباشد که با اتصالات HTTPS تهیه و تنظیم میگردند که‌این اتصالات ضمانت می‌نماید محتوای اپ آیتم تصحیح یا این که نفوذ قرار نگرفته میباشد. به سبب ساز مانیفست W3C، PWAها بعنوان نرم افزار شناخته می شوند. پس آن‌ها قابل کشف نیز می باشند. زیرا کارمند خدمت از موتورهای کاوش گر برای یافتن آن‌ها به کار گیری می‌نماید.
شبیه یک اپلیکیشن ، PWAها نیز قابلیت و امکان جذب مجدد اشخاص را دارا هستند، که‌این خبری عالی برای شماست. زیرا آنوقت می توانید با کاربرانتان از روش طرز‌هایی زیرا اعلان‌های پوش (push notifications) در زمینه ی باشید.
یک PWA قابل نصب میباشد، طوری که یوزرها می توانند نرم افزار‌های خویش را در برگه هوم (Home) خویش نگه دارا هستند. همینطور اشتراک‌گذاری نرم‌افزار‌های اینترنت عمل راحتی میباشد زیرا می‌اقتدار آنان‌را لینک و پیوند کرد. یوزرها میتوانند این برنامه‌ها را با ارسال کردن یک URL با دوستان خویش به اشتراک بگذارند.
زیرا نصب این برنامه‌ها روی کاغذ هوم هر هر که در اکنون نظارت آن میباشد، بسیار ریلکس میباشد، نیازی به رفتن به نرم‌افزار استور برای دانلود چیزی نیست. همینطور نیاز به خرید چیزی هم وجود ندارد.
PWAها تجربه‌ای کل‌عیار از مرور اینترنت‌وبسایت‌ها به شما ارائه می‌نماید.

فواید PWAها
حال که تمجید ظریف یک PWA را می دانید، بیایید در رابطه شیوه منفعت رسانی آن ها به کمپانی شما سخن بزنیم.
میخواهیم بعضا از قابلیت و امکان‌های یک PWA را یک به یک با نرم افزار مقایسه کنیم.


 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 817 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 22:13


نوع نرم افزار و تلاش آن
هم اکنون که در رابطه پلتفرم تصمیم گرفتید، طراحی اپلیکیشن در مشهد  وقت ورود عملی به تشکیل داد نرم افزار رسیده میباشد.نوع اپی که میخواهید توسعه و گسترش دهید و ویژگی ها فنی آن اصلی ترین برهان در هزینه‌ها خواهد بود.

اپلیکیشن‌ها همچنان دینامیک‌خیس می گردند، و واقعا هیچ محدودیتی برای آنچه ساخت و ساز می شود نیست. برای این عمل، ما گونه های نرم افزار را به 4 مجموعه ذیل تقسیم کرده‌ایم:

جدول/ لیست
مقر داده
داینامیک
بازی‌ها
و همینطور برهان خصوصیت‌های مازاد که برای ارتقاء کوشش نرم افزار شما به فعالیت می‌رود.

بیایید هریک را آنالیز کنیم.

نرم افزار بر پایه ی جدول/ لیست

این برنامه‌ها اولیه برای اکران یک کلکسیون معمولی از داده ها پباده سازی میگردند. بطور کلی، آن ها داده ها را به کاربری ارائه می‌نمایند که به نوبه خویش می تواند از فی مابین مورد‌های در دسترس تعیین نماید و به موضوعات دیگری در رابطه به عبارتی تیتر هدایت خواهد شد. به عبارت دیگر، این نرم افزار خیلی مشابه یک وب سایت معمولی و با صرفه‌گردیده برای گوشی کار می‌نماید.

نرم افزار مبنی بر مقر داده

نرم‌افزار‌های بغرنج‌تری وجود دارااست که برای این پباده سازی گردیده‌اند تا به استفاده کننده اذن یافتن، تروتمیز کردن و اکران اطلاعات را از مقر‌های داده خیلی گران قدر بدهد. این نرم‌افزار‌ها غالبا به یک سایت یا این که هر خدمت آنلاین اینترنت دیگر متصل میگردد تا داده ها را بازیابی نماید و آن ها را نسبت به همتایان جدولی‌شان، برای گسترش دادن بغرنج‌خیس نماید.

نرم افزار‌های دینامیک

این‌ نرم افزار‌ها مشابه نرم‌افزار‌های مقر داده می‌باشند، اماا بجای آنکه به آسانی به یک سرور آنلاین برای داده ها وصل شوند، بایستی با دیگر پلتفرم‌ها و قابل انعطاف‌افزارها از روش APIها تعامل نمایند. مثلا، یک نرم‌افزار توئیتر فرد ثالت، بایستی با API توئیتر یکدست گردد تا توئیت‌ها و دیگر داده‌ها را وارد نماید. API ها از لحاظ کیفیت و عدم وضوح فرق دارا‌هستند. پس این بسط میتواند از پولی نسبتا معدود تا کمی خیلی زیاد، هزینه بردارد.

بازی‌ها

در غایت، دشوارترین برنامه برای بسط، برنامه‌های بازی میباشد. بازی‌های بی آلایش از دید مشقت و بها‌گذاری می تواند قابل مقایسه با نرم افزار دینامیک باشد، البته بازی‌های بغرنج با دور و اطراف‌های 3D یا این که موتورهای فیزیکی توسعه یافته میتوانند به شدت از هر نوع نرم افزار دیگر گرانتر مجموع شوند.

گرچه این 4 تیم خیلی خوب اکثر گونه های نرم‌افزار و تلاش‌شان را دربرمیگیرد، ولی نرم افزار‌های مدرن به شدت متنوع و مجموعه‌بندی آنان مشقت بار میباشد.

مهمترین چیزی که بایستی بفهمیم اینست که نیازمندی‌های کوشش خاص هر نرم افزار هزینه‌ای هم برای خویش دارااست. برخی اشکال همت ممکن میباشد معمولی به حیث رسند ولی ساختشان هزینه‌بر میباشد، گرچه بعضی دیگر ممکن میباشد به صورت غافلگیرکننده‌ای ارزان باشند.

تا هنگامی حقیقتا از گسترش دهندگان متفاوت نظرشان را نپرسیده‌اید، از این زمینه مطمئن نخواهید شد

امکان‌های افزوده

علاوه بر تلاش اساس‌ای برنامه‌تان، نرم افزار شما همینطور قابلیت و امکان‌هایی مختص خویش نیز خواهد داشت. (که همگی آنان هزینه اضافه می‌نمایند)

این نمونه‌ها تعدادی گزینه از چیزهایی میباشد که ممکن میباشد بخواهید اپلیکیشن‌تان در بر بگیرد:

ورود: اکثر اوقات اپلیکیشن‌ها این قابلیت و امکان را دارا هستند. می توانید یک لاگین ایمیلی داشته باشید که یک شبکه بازاریابی دیگر را گشوده می‌نماید. همینطور می توانید لاگین اجتماعی را تعیین نمائید.
پروفایل‌های فردی: پروفایل‌های کاربری یک قابلیت و امکان استاندارد دیگر میباشد که میتوانید پیاده نمایید. این مورد کیفیتی فردی اضافه می‌نماید و تجربه استفاده کننده را بهبود میدهد.
خرید‌های داخل‌اپ‌ای: این یک استراتژی پولسازی میباشد که در آن تولید ها، سرویس ها، اشتراک‌ها، امکان‌های ممتاز و ... را ارائه می کنید. برای اینکه این همت را داشته باشید بایستی این قابلیت و امکان را به نرم افزار خویش بیفزایید.
یک پارچه‌سازی پرداخت‌ها: برای راه اندازی خرید داخل‌اپلیکیشن‌ای، نیاز به یک دست شدن با یک پردازشگر پرداخت خواهید داشت.
سفارشی‌سازی: می توانید به مخاطب اذن دهید زیبایی‌شناسی نرم افزار را در اختیار گرفتن نمایند.
کاوش: عملکرد کاوش راهی عالی برای بهبود تجربه استفاده کننده میباشد. به مخاطب اذن میدهد با کمترین سختی ها و براحتی در نرم افزار مسیریابی نماید. این عمل به نوبه خویش شرکت کردن را ارتقا می دهد.
امکان اتصال: میتوانید همگام‌سازی در میان دستگاه‌ها و همینطور یکدست سازی با دیگر پلتفرم ها را ارائه نمائید. یک دست‌سازی اجتماعی یکی رایج‌ترین امکان‌ها گران بها خیلی زیاد میباشد. این مساله پتانسیل دست به دست چرخیدن نرم افزار شما‌را زیاد می‌نماید.
جای ‌یابی: این فعالیت زیمنه را برای تجربه مخاطب مهیا میکند زیرا شما اطلاعاتی در رابطه جغرافی استفاده کننده عده می کنید. برای بعضا برنامه‌ها، از جمله اپلیکیشن‌های رستوران، قرار‌ها، و هجرت، این قابلیت و امکان ضروری میباشد.
اعلان‌ها: این آیتم در شرایطی‌که که بخواهید یوزرها را در رابطه انچه در نرم افزار واقعه می‌ افتد آپدیت نگه دارید، آشکاراً مایحتاج میباشد.
چت/پیام‌رسانی: در شرایطی‌که می‌خواهید یوزرها بتوانند با هم رابطه برقرار نمایند، این یک امکان کلیدی میباشد.
سیستم امتیازدهی/نظرخواهی: آیا می خواهید یوزرها‌تان بتوانند در رابطه سرویس ها یا این که محتوای شما لحاظ دهند؟ این یک قابلیت و امکان خیلی موثر چهت نیل به‌این غرض میباشد.
این مورد ها رایج‌ترین امکان‌ها بودند.

خیلی بی آلایش به لحاظ می‌رسند، خیر؟

حداقل تصاحب کردن سرمایه‌ای که پای این امکان‌ها می‌رود کاری بی آلایش میباشد هنگامی از ریزه کاری پروسه گسترش اگاهی ندارید. حقیقت اینست که، خیلی از این سعی‌های مازاد یک سری ساعت توسعه و گسترش نیاز دارا‌هستند که می بایست در هزینه های به حساب آوردن خواهد شد. آن‌ها همینطور در هزینه‌های نگه‌داری هم تاثیر می‌کذارند. بعداً خواهید روئت کرد به چه شکل ممکن میباشد این موردها در هزینه کلی گسترش نرم افزار تاثیر بگذارند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 439 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 22:13